Articles, Blog

Sounds Of Social Sport – F45

December 14, 2019


(Whistle blowing) – Shit, sorry. Oh god I
did not sign up for this. Geez you’re brave, foxtrot
first session, bloody hell. You not got gloves? You’re funeral. Oi pat, you doing a double? I’ll do one if you do one. How was South America?
Insta stuff looks sweet? Okay, won’t do one then. Just do one. Nah, not doing burpees,
enough of them in the session. Geez, a bit of Salt Lake
City, 2002, about this one. Dancing in the pedals now. Whose that? Steven Bradbury coming to get ya. Dancing in the pedals.
Phil Liggett. Thoughts? First one to get this right.
I’ll shout ya an acai bowl. Who am I? Sally Robins, lay down Sally Trav! whats the alt? I’ll skip this one hey Come on that’s fire. My biggest fan. Oh gross, what sort of pig
doesn’t wipe down their station. Oi can I borrow your towel. Disgusting Thanks mate. Geez, this ones gonna
test the osteitis pubis. I got a meniscus thing. I
got a bulging disk Trav. My dad did his patella tendon,
so it’s like a hereditary. I’ve got a certificate,
I’ll bring it tomorrow. I’m not. No. She didn’t match with me on Tinder, she didn’t match with me on Tinder, she matched with me on Bumble and then didn’t say anything for 24 hours. What is the point in even doing it? These *beep* foot straps. Every time. Oi, what do you reckon
the awesome foursome are up to these days Trav? I don’t know about calling
them lady push ups aye. When you’re on your knees.
Its 2018 for crying out loud. Goulburn valley Gold,
luscious fruits so exotic. Up top. Missed ya on the
first time around. Nup? Good hustle mate, won’t
require much rocking tonight. One of those? Mate, don’t
put diesel in the Ferrar i. Anyone for a photo in front of the wall. Peak traffic time 5pm,
do a quick one myself. Whose doing Panthers tomorrow, quick show of hands if
you’re doing Panthers. See ya there. Anyone seen my water bottle.
It’s a Sportsbet one. (Whistle blowing)

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply James January 1, 2019 at 11:27 pm

    “My dad did his patella it’s hereditary!” Haha, well my dad did his acl and so did I so maybe there is a theory to that

  • Reply Blue Guy January 1, 2019 at 11:50 pm

    Damn, been waiting all year for this
    Edit: get it, it’s been a year for like 3 days lol

  • Reply RSA_Coops January 1, 2019 at 11:54 pm

    This is like me trying to make friends at school

  • Reply Jensen Monaghan January 1, 2019 at 11:56 pm

    Funniest man on earth

  • Reply Brodie Lloyd January 2, 2019 at 1:15 am

    Don’t you hate people who dislike good videos

  • Reply Brodie January 2, 2019 at 1:17 am

    Got to get that last second sports bet plug in

  • Reply Harvey Wilson January 2, 2019 at 1:29 am

    This video is me after my New Years resolution

  • Reply Tony Lee January 2, 2019 at 3:00 am

    Haha, sally Robbins

  • Reply Daniel Webb January 2, 2019 at 3:42 am

    These videos are gold keep them coming lads

  • Reply Adrian Franze February 7, 2019 at 10:58 am

    please do a rugby league sound of social sport

  • Reply Swiftiiis G&P February 17, 2019 at 10:13 am

    “One of those, Nah, don’t put diesel in the Ferrari.” 😂😂

  • Reply Damo Hyland April 12, 2019 at 7:06 pm

    I certainly wouldn't do an 45 session before umpiring a game of footy

  • Leave a Reply