Articles, Blog

ROAR – Katy Perry – Stop Motion Music Video

August 18, 2019


I used to bite my tongue and hold my breath
Scared to rock the boat and make a mess So I sat quietly
Agreed politely I guess that I forgot I had a choice
I let you push me past the breaking point I stood for nothing
So I fell for everything You held me down, but I got up
Already brushing off the dust You hear my voice, You hear that sound
Like thunder gonna shake the ground You held me down, but I got up
Get ready ’cause I’ve had enough I see it all, I see it now
I’ve got the eye of the tiger, a fighter Dancing through the fire
‘Cause I am a champion And you’re gonna hear me roar
Louder, louder than a lion ‘Cause I am a champion
And you’re gonna hear me roar Now I’m floating like a butterfly
Stinging like a bee I earned my stripes I went from zero, to my own hero
You held me down, but I got up Already brushing off the dust
You hear my voice, You hear that sound Like thunder gonna shake the ground
You held me down, but I got up Get ready ’cause I’ve had enough
I see it all, I see it now I’ve got the eye of the tiger, a fighter
Dancing through the fire ‘Cause I am a champion
And you’re gonna hear me roar Louder, louder than a lion
‘Cause I am a champion And you’re gonna hear me roar
And you’re gonna hear me roar You hear me roar
You held me down roar
I got the eye of the tiger, a fighter dancing through the fire
‘Cause I am a champion And you’re gonna hear me ROAR
Louder, louder than a lion ‘Cause I am a champion
And you’re gonna hear me ROAR You hear me roar
you’re gonna hear me ROAR

You Might Also Like

65 Comments

  • Reply hqpkomah August 24, 2013 at 10:41 am

    Sehr geil !

  • Reply Frannelipu August 24, 2013 at 10:57 am

    schön geworden:)

  • Reply keksmann64 August 24, 2013 at 11:37 am

    Bester Weg ein Musikvideo zu machen, mach ma nen eigenen 😀 oder frag nen sänger/in ob du ihr Video machen sollst 😀

  • Reply DeerRex August 24, 2013 at 1:00 pm

    Marspet wie immer geiles Video.

  • Reply Ramookie August 24, 2013 at 1:11 pm

    Gefällt mir richtig gut,klasse Video! 🙂 Aber noch eine Frage,kannst du Klavier spielen?Wenn ja mach mal ein Video in dem du spielst 😉

  • Reply Sina J. August 24, 2013 at 5:25 pm

    super ! :))

  • Reply e404fnf August 24, 2013 at 7:00 pm

    cooles Video 🙂 gefällt mir gut xD

  • Reply Franzi Du August 24, 2013 at 8:49 pm

    Wieder ein wunderschönes Video ! Ich wünsche dir von ganzem Herzen das du bald einer der ganz Großen bist ! Potenzial ist ja alle mal da !! 🙂

  • Reply lara zimmer August 24, 2013 at 9:22 pm

    voll cool

  • Reply Dean Winchester August 24, 2013 at 9:54 pm

    Total cool gemacht

  • Reply fifaand pyroHD August 24, 2013 at 10:29 pm

    Fettes like wie immer!;)

  • Reply Jasmin Aria August 25, 2013 at 9:12 am

    Geiles Video wie immer! 🙂 kannst du eig. Ein Instrument spielen?? 🙂

  • Reply blasse Orchidee August 25, 2013 at 3:51 pm

    the singer or the guy with the paper?

  • Reply Marspet August 25, 2013 at 11:00 pm

    Danke!
    Ja, ich kann etwas Klavier spielen 😀

  • Reply Veronica Daniela Cano Pelaez August 26, 2013 at 2:05 am

    Awesome

  • Reply Adam Ab August 26, 2013 at 2:23 pm

    man dieses cover einfach hammer besser als das original!!!! beste ich hörs seid 2wochen ununterbrochen 😉

  • Reply Michel Fahrland August 26, 2013 at 4:42 pm

    Geilomato

  • Reply Marspet August 26, 2013 at 5:33 pm

    Danke dir!! Ja kann ich etwas.. Ich werd viel üben und es vielleicht irgendwann mal machen.. 🙂

  • Reply Marspet August 26, 2013 at 5:33 pm

    Danke dir!

  • Reply Michael William Rivera August 26, 2013 at 6:09 pm

    wer is den bitte dieser marspet? ….:D nein spaß wie immer geil und der videoday war auch mega mit dir und den anderen!! danke fürs cameramann spielen bei meinem auftritt :*

  • Reply Marspet August 26, 2013 at 7:05 pm

    :-** gerne & danke!

  • Reply Selina Vloggt August 27, 2013 at 11:09 am

    Sehr gut gemacht . Ich finde es toll

  • Reply 31stopmotion August 27, 2013 at 6:17 pm

    Free Replay Button: 0:00 😀

  • Reply PLASH3R August 29, 2013 at 4:12 am

    cool, man ! your voice's so attractive I think
    would be perfect if you used a real fire and a big speaker on this video
    p/s : can I download mp3 file of your Roar cover ????????? good choice to set as ringtone

  • Reply Haga Gaha August 29, 2013 at 3:24 pm

    *-*

  • Reply Hayden Houck August 29, 2013 at 9:35 pm

    thanks, tubelyriics!! :):):)

  • Reply Amy Sunshine August 31, 2013 at 9:55 am

    Oaaa richtig gut gesungen 🙂
    Wie hast du das gemacht??????
    Programm und so
    PLs. antworten (:

  • Reply Daisy Dixon August 31, 2013 at 3:13 pm

    Love!

  • Reply JaenDasBrotx3 August 31, 2013 at 8:44 pm

    ♥ einfach instant ge-abot! 😀

  • Reply fifaand pyroHD September 1, 2013 at 8:18 pm

    Einfach geil!*_*

  • Reply Sina Fejria September 3, 2013 at 10:56 pm

    Voll süß gemacht ^^

  • Reply Demon Warrior September 7, 2013 at 6:02 pm

    süß gemacht ♥♥♥ ich bin jz ein fan von dir das ist das erste viedeo das ich von dir sehr PS : du sihst voll süß aus und süße stimme wie heißt du bei skpe wen du Skype hast bitte antworten ♥♥♥ GEIL PS : bin 22 jahre

  • Reply Kartveli Hijabi September 9, 2013 at 8:07 pm

    Eine Frage. Warum sind die Lieder immer so schnell? Aber ist toll geworden 🙂

  • Reply KindSpongePlaysMc September 10, 2013 at 9:08 am

    omg <3

  • Reply Amy Holes September 10, 2013 at 6:10 pm

    Hast du das gesungen?
    Ist total toll!!!

  • Reply Enes Takdim September 12, 2013 at 9:30 pm

    Ich bin dein 2.000 Abbobent 🙂

  • Reply Enes Takdim September 13, 2013 at 12:00 pm

    Ich bin dein 2.000 Abbonnent 🙂

  • Reply Enes Takdim September 13, 2013 at 12:00 pm

    Ich bin dein 2.000 Abonnent 🙂

  • Reply Ina Keller September 16, 2013 at 4:43 pm

    Ich kann nie ein Wort sagen : geiiiiiiil 🙂

  • Reply Amrei Harder September 16, 2013 at 6:39 pm

    Richtig gut!! 🙂

  • Reply Ellie September 18, 2013 at 10:16 am

    Hehe wie geil xD

  • Reply Rahime Dogan September 18, 2013 at 3:00 pm

    Alter wie hammer! Du verdienst eindeutig mehr Abonnenten! Ich geh jetzt mal bissle Werbung für dich machen… Bye 😀 Viel Glück!!!

  • Reply ChaseNpoint September 19, 2013 at 3:26 pm

    nice!

  • Reply Lu Za September 20, 2013 at 1:41 pm

    endlich mal ein deutscher ders auch noch drauf hat *___*

  • Reply jojostratege jojo September 20, 2013 at 5:52 pm

    bravo pour l originalité continue

  • Reply yt_fg24 September 21, 2013 at 5:10 pm

    Wer singt das Lied???

  • Reply shadowkidfunny September 22, 2013 at 2:22 pm

    can you make a video with the song from ellie goulding – Burn ?
    cause this video is so awesome ! <3

  • Reply IMMY September 22, 2013 at 6:59 pm

    singst du das? *-*

  • Reply Ethan Riley-Curtis September 22, 2013 at 7:45 pm

    i love katepperry

  • Reply Dilara Sucu September 27, 2013 at 8:20 pm

    Mach mal BIIIITEE draw my life

  • Reply Jochen Olaf September 29, 2013 at 12:58 pm

    Ich kenn dich seit deinem 1. Video und ich find dich immernoch toll :I

  • Reply Jochen Olaf September 29, 2013 at 12:58 pm

    ^^

  • Reply Sup3r Flo September 29, 2013 at 2:36 pm

    ist das deine stimme ? bom abo 😉

  • Reply Ina Keller September 30, 2013 at 4:58 pm

    I <3 es

  • Reply IMMY October 1, 2013 at 4:42 pm

    nein ist es nicht 🙂 siehe beschreibung da ist ein link 🙂

  • Reply Larissa Schreiner October 7, 2013 at 9:54 am

    wow ^-^ mega geiiil !!! mehr stop motion Videos !!! du singst hammaa

  • Reply Kayla Donnell October 8, 2013 at 2:39 am

    Love this

  • Reply Alfa Games October 13, 2013 at 3:52 pm

    Kannst du bitte mal ein Video machen wo du selbst singst? 🙂 P.s. Super Video!!!!! :*

  • Reply TheEpicOne October 18, 2013 at 6:32 pm

    Mach mal bitte "fireflies" von owlcity 🙂 ist schon älter aber egal 😀 Bitte bitte 🙂

  • Reply ich Xy October 29, 2013 at 6:44 am

    Ich spiel gerade ftb auf meinem Server und hör das Video

  • Reply CP Hooligan March 1, 2014 at 10:41 am

    well done, dude ! 

  • Reply sumyeon loves bangtan uwuuu August 1, 2014 at 9:51 pm

    RESPEKT !! O das du dir alle Wörter aufgeschrieben hast und du hast dir Mühe gegeben Das hat sich sehr gelohnt @Marspet

  • Reply Lost Falkenstein August 18, 2014 at 10:54 pm

    Ohne Brille siehst du ein bisschen wie Paluten aus 😀

  • Reply темная тема November 13, 2016 at 5:32 am

    прекрасный голос!!!

  • Reply Lu Y Mario Nuñez Zelaya June 16, 2017 at 7:48 pm

    me e traumado