Articles

Kids explain art to experts: Alexa (5) vs Frida Kahlo | Name That Art

May 4, 2019



ما نوع هذا الفيلم؟ يبدو أنه فيلم للكبار فقط. لم تسمح لي أمي بمشاهدته. مرحبًا، اسمي ألكسيا، وعمري خمس سنوات لوني المفضل هو الأزرق. مرحبًا مرحبًا بك ألكسيا هل يمكن أن تصفي لنا ما تشاهدينه تحديدًا. يظهر أمامي رجل عجوز وسيدة عجوز كذلك يبدو أن السيدة غاضبة من الرجل
بينما يقف الرجل هكذا. ربما تكون غاضبة منه لأنه لم يعمل في الحقل تبدو وكأنها تقول له "لماذا لم تعمل بالحقل؟!" يجب أن تحصل على قدر كبير من الخضروات. هل هي لوحة أمريكا القوطية للفنان غرانت وود؟ نعم، أحسنت. ما الذي يظهر لك هذه المرة؟ إنها صورة لسيدة تظهر ليلاً في المحيط. إنها تلبس رداء حمام أحمر تقريبًا. لديها حاجبان ملتصقان هكذا. ربما كانت ترغب في الجلوس
على الشاطئ لوقت أطول ولكن لم تتمكن من ذلك لدخول الليل. وهل تقف وحدها؟ نعم. ما رأيك يا ماكس؟ أعتقد أن ذلك ينطبق
على مئات اللوحات. نعم. يظهر على رداء الحمام الذي تلبسه
إشارات صينية. الكيمونو أفكِّر في احتمال أن تكون
لوحة يابانية من لوحات هيروشيغه أو لوحة أوكييو-إه من أواخر القرن التاسع عشر. لنبدأ التخمين. اضغط على الزر. موافق دعيني أخمِّن أنها لوحة
أوكييو-إه يابانية؟ لا رباه، كيف هذا؟ هل يمكنك رسمها لنا؟ بالتأكيد. أعتقد أنها صورة فريدا كاهلو. تن تن تن. أخبرينا تحديدًا بما يظهر لك. أرى اثنين من القراصنة. يبدو أنهما في المنزل
وبجوارهما أغراض المنزل. إنهما يبحثان عن أشياء
ولكنهما في وضع ثابت الذراع على الطاولة،
أحدهما يرتدي معطفًا من الريش. يبدو أنه القائد. ما عدد هؤلاء القراصنة؟ اثنان فقط. هل تظهر بقعة بيضاء أسفل اللوحة؟ نعم أعتقد أنها لوحة السفيرين للفنان هولبين. تن تن تن. رائع يا ماكس. أداء جيد ولكن
الفائز معنا واحد فقط إنه ماكس. شكرًا جزيلاً. شكرًا لك كما ترين هذه جمجمة؟
هذا هو الفك وهذا الجزء الخلفي للرأس. هل تظهر لك الآن؟ نعم.

You Might Also Like

41 Comments

  • Reply Agnes Pytko May 4, 2019 at 8:18 pm

    iaempolish lerning engles

  • Reply Samuel Ortiz May 4, 2019 at 8:18 pm

    Frida is Chinese??? Lmao

  • Reply SEBASTIAN INEZIAN May 4, 2019 at 8:18 pm

    hi jorge

  • Reply Cricket Corleone May 4, 2019 at 8:18 pm

    I love these so much! There needs to be more!

  • Reply Lalita Lopes May 4, 2019 at 8:18 pm

    This the most cutest thing ever made. I just want to watch more and more 🙂

  • Reply Punki80 May 4, 2019 at 8:18 pm

    Wow, she is very eloquent for such a little girl!

  • Reply Beatriz Nhb May 4, 2019 at 8:18 pm

    this is he cutest thing i've ever seen

  • Reply LonelyWhale52 May 4, 2019 at 8:18 pm

    This is so pure.

  • Reply praveen sharma May 4, 2019 at 8:18 pm

    excellent

  • Reply Justin Eaton May 4, 2019 at 8:19 pm

    Awesome!!!

  • Reply aina bermudez May 4, 2019 at 8:19 pm

    i want a maddox version of this 😊

  • Reply CyberThunder May 4, 2019 at 8:19 pm

    oh my gosh cutest thing ever!

  • Reply Prasad Deshmukh May 4, 2019 at 8:19 pm

    Hey, don't make the painting public until the experts tell what it is. Give us chance to guess it.

  • Reply weenermeat May 4, 2019 at 8:19 pm

    32 people need to rake their farms.

  • Reply Bernadette Lee May 4, 2019 at 8:19 pm

    She is so adorable! I am going to show this video to my class. 🙂

  • Reply SunyiSideUp May 4, 2019 at 8:19 pm

    Pirates! She's so cute!

  • Reply Un Usuario de Google May 4, 2019 at 8:19 pm

    Uuy that pretty girl is aay me lol chiquititaa

  • Reply محمد بن حميد الخالدي May 4, 2019 at 8:19 pm

    MOM A MOM

  • Reply Marion Naethaniel Villavicencio Leyva May 4, 2019 at 8:19 pm

    Nice game twist! 👏👏

  • Reply larutanrepuS May 4, 2019 at 8:19 pm

    DING DING DING

  • Reply PogieJoe May 4, 2019 at 8:19 pm

    This was so cute! Thank you SoulPancake and Google!

  • Reply Luís Miguel Viterbo May 4, 2019 at 8:19 pm

    I love this idea! ⁽*⁾

    This can be expanded to different versions, such as Kids explain World Wonders to Experts (with Google Street View world landmarks and Geographers), or "Kids explain Astronomy to Experts" (with Google Sky and Astronomers). Well, the latter would be difficult to turn into a really interesting show but world landmarks, with Googl'es amazing images around the world, could be great.

    ⁽*⁾ I don't like the final result that much, as I already have commented on the other video at SoulPancake, but that may have to do with personal taste alone.

  • Reply ZeroHBR May 4, 2019 at 8:19 pm

    Funny how she put an extra effort on Frida's unibrow and the guy got the clue.

  • Reply catanaition May 4, 2019 at 8:19 pm

    Girl's a lot less annoying than the other kid.

  • Reply Joshua Zamrycki May 4, 2019 at 8:19 pm

    I could watch hours of these!

  • Reply Frank Giles May 4, 2019 at 8:19 pm

    Perhaps the cuties video I've ever seen!

  • Reply Seegal Galguntijak May 4, 2019 at 8:19 pm

    I wonder how did Alexa know the correct title of the painting? Is she so smart that at 5 years old, she can already read fluent enough for that? Because once she was at the black board and couldn't see the screen (where it could have shown her if an answer is correct or not).

  • Reply Carlos Silveira May 4, 2019 at 8:19 pm

    She is so cute and smart hahahah more!

  • Reply JANE KIM May 4, 2019 at 8:19 pm

    omg/….. she said frida's robe had japanese on it THATS SO CUTE this is so cute

  • Reply Rameshchandra Mehta May 4, 2019 at 8:19 pm

    She is smart and clever girl with certainly bent of mind to Art! My three cheers for you!

  • Reply Lindsay Gibson May 4, 2019 at 8:19 pm

    She is perfect! More Alexa, please!

  • Reply Lisa Gratton May 4, 2019 at 8:19 pm

    These are wonderful!!! Keep making them!!!

  • Reply christen2183 May 4, 2019 at 8:19 pm

    MORE OF THESE! 🙂

  • Reply SimplyMayaB May 4, 2019 at 8:19 pm

    OMG she's so cute!

  • Reply Alina Cruz May 4, 2019 at 8:19 pm

    Yes Please more and more. Its cute and educational. And it would be nice to know the meanings of the paintings or the experts interpretation.

  • Reply ZC May 4, 2019 at 8:19 pm

    I really like this! I would watch more of it

  • Reply SoulPancake May 4, 2019 at 8:19 pm

    We had such a blast making this with you guys!

  • Reply Callutts May 4, 2019 at 8:19 pm

    pirates hahaha