Articles

BG FOLK DANCE MASTERS – THRACE REGION PART 3

May 19, 2019

You Might Also Like

31 Comments

  • Reply Mariq- Magdalena May 19, 2019 at 10:55 am

    Супер танц нашият ансамбъл ,,ФАЛИК" играят същият танц

  • Reply Chata Rike May 19, 2019 at 10:55 am

    Excuseme, what is the song (or name of the dance ) in the 1:59 minute? 🙂

  • Reply Onjegin 69 May 19, 2019 at 10:55 am

    Ovo je baletski ansambl, a ne folklor. Sranje !

  • Reply Luinsk May 19, 2019 at 10:55 am

    Hello what is the title of the actual music? Thank you in advance

  • Reply S. G. May 19, 2019 at 10:55 am

    Велико! ❤️☀️Да живее България! ❤️🇧🇬❤️

  • Reply Claudiu Bratu May 19, 2019 at 10:55 am

    Very beautiful….🇷🇴

  • Reply The Thracian May 19, 2019 at 10:55 am

    Тракия е божествено!

  • Reply Jacqueline Anghelov May 19, 2019 at 10:55 am

    greetings from belgium I love bulgarian folklore 👍💕💞💓

  • Reply Александр Тупович ,аз сьм May 19, 2019 at 10:55 am

    Аз сьм тракиец

  • Reply Dilyana Vasileva May 19, 2019 at 10:55 am

    опаааа айде наште ихааа

  • Reply Народ Против Народ Против May 19, 2019 at 10:55 am

    Б р а в о !!!!! БОЛГАРИЯ !!!!! Б Р А В О !!!!!!

  • Reply Stoil Todorov Хаджитодоров May 19, 2019 at 10:55 am

    Edna krasiva tvorba kato Bvlgarskoto horo mozhe da bude tvorba samo na edin krasiv i naistina nepobedim narod- kato Bvlgarskia !!! Zatova po edna ili druga prichina takav edin narod saumjava vinagi da obstane i da se prebori s triglavia zmej- zashtoto takav edin narod e sagraden na hiljadoletni koreni i temeli kato nashia volklor- nosia- tradicij- veselia- ta vojni- saprotiva- narodna filisofia ako stete- pogovorki- a naj vazhnoto zhelanie i merak da uchi i znae PO VECHE OT DRUGITE !!! Zatova parolata e slednata- toz kojto malko znae i malko uchi- toj ne e i ne mozhe da bude BVULGARIN !!! AMIN !!!

  • Reply Д'ж Tzvetkov May 19, 2019 at 10:55 am

    Bulgarian folklore is one of the most beautiful!
    So similar to Serbian and Macedonian, brothers forever)

  • Reply martina r. May 19, 2019 at 10:55 am

    Защо са написали глупости?Танца е български,а не тракийски,от област Тракия.Иначе са големи сладури,пу,пу,пу!

  • Reply Nadeto Mirkova May 19, 2019 at 10:55 am

    God BLESS You !!! God BLESS Bulgarian TALENTS !!! ENDLESS THANK You FOR THE ALL THIS BEAUTY !!! Nadya Mirkova and friends from Bulgaria – Europe – USA and all World !!!

  • Reply Nadeto Mirkova May 19, 2019 at 10:55 am

    TRUE BULGARIAN MAGIC !!! GOD BLESS BULGARIA !!! We – ALL BULGARIANS LOVE You ENDLESS !!! —–>Balgarski tekst—–> ISTINSKA Balgarska MAGIA !!! BOG DA BLAGOSLOVI Bulgaria !!! Nie – vsichki Balgari Vi obichame bezkraino !!! Nadya Mirkova ot Sofia – Bulgaria

  • Reply Erica Perales May 19, 2019 at 10:55 am

    Does anyone know the NAME OF THE SONG? Im from Argentina and I would love to find if without the applauses 😊

  • Reply Čubro Čajković May 19, 2019 at 10:55 am

    SVA BLGARSKO TATARSKA MUZIKA I MACEDONSKA SU USTVARI SRPSKA MUZIKA

  • Reply Sue 2075 May 19, 2019 at 10:55 am

    Amazing culture of Bulgaria, absolutely love it! Pozdrav od B&H

  • Reply Stoil Todorov Хаджитодоров May 19, 2019 at 10:55 am

    Tutti Traci sono Bvlgari e opposto !!! Mi piache bene–Viva la Bvlgaria !!!

  • Reply Народ Против Народ Против May 19, 2019 at 10:55 am

    Б р а в о , моя любимая б о л г а р и я !!!!!! Всех благ , вам !!!

  • Reply Violeta SWEDEN May 19, 2019 at 10:55 am

    ❤👍❤👍❤👍

  • Reply Stoil Todorov Хаджитодоров May 19, 2019 at 10:55 am

    Je lange ein Welt gibt-desto lange werden diese Tanzen und Musik getanzen !!!! Das ist unsterblich ..!!! Alle Götter auf unsera Uniwersum singen und tancen Trakian Folklor !!!

  • Reply Stoil Todorov Хаджитодоров May 19, 2019 at 10:55 am

    Naj krasivijat tanc na sveta !!! Da zhivee cjala Trakia i cjala Balgaria v neja !!!

  • Reply YuliLikedawind May 19, 2019 at 10:55 am

    Тракийска сюита – хореография Кирил Дженев в изпълнение на Държавен Фолклорен Ансамбъл "Тракия" Пловдив.

  • Reply Ivo BG May 19, 2019 at 10:55 am

    I NIE GO IGRAEM OT NASHIQ SASTAV

  • Reply Igor Vejacevski May 19, 2019 at 10:55 am

    ima mnogo mahanje rukama,a to nije lepo

  • Reply Igor Vejacevski May 19, 2019 at 10:55 am

    nema uvod

  • Reply Igor Vejacevski May 19, 2019 at 10:55 am

    samo je uvezbano i nista vise

  • Reply Igor Vejacevski May 19, 2019 at 10:55 am

    svi to znaju,a prave se mutavi.nemam nista protiv ali mi je krivo sto nam kradu kulturu,folklor.

  • Reply Igor Vejacevski May 19, 2019 at 10:55 am

    belo momice moze samo da bude makedonce,a nikako bugarce jer su pravi bugari crno-zute rase i doveo ih je asparuh